Volkswagen zaprezentował nowy logotyp modeli R

Po zmianie logo całego marki, przyszedł czas na odświeżenie oznaczenia sportowych maszyn.

Podczas niedawnych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, Volkswagen zaprezentował światu wygląd swojego odmienione logo. Nowy wygląd logotypu symbolizować ma wejście marki w kolejną fazę rozwoju, która charakteryzować ma się większym poszanowaniem środowiska oraz produkcją samochodów, które będą bardziej neutralne dla otaczającej nas przyrody.

Zmiana logo całej firmy to jednak nie koniec wizerunkowych nowości. Koncern pokazał właśnie nowy wygląd logotypu sportowych u usportowionych modeli. Odświeżone “R” jest delikatniejsze i straciło lewą nóżkę, a ponadto z tyłu litery zniknęła czerwona podkładka. Według marki symbolizuje to dynamizm, większa ekskluzywność i potęguje wrażenie sportowego ducha.

Nowy logotyp pojawi się niebawem na dwóch pojazdach – Volkswagenie Golfie R oraz Volkswagenie T-Roc R. Dawno temu słyszeliśmy również pogłoski o Arteonie R, który posiadałby pod maską 3-litrową jednostkę typu VR6. Niestety ale od dłuższego czasu sprawa auta całkowicie ucichła, mamy jednak nadzieję, że wprowadzenie nowego logo oprócz zmiany wizerunkowej zapowiada również nadejście większej ilości sportowych Volkswagenów.

W planach jest również elektryczny Volkswagen ID.3 R. Topowa odmiana będzie posiadać napęd na cztery koła i znacznie wydajniejsze silniki elektryczne. Pracownicy Volkswagena zapowiedzieli, że premiera ID.3 R odbędzie się w przeciągu najbliższych 5 lat.

Jeśli jest jakaś przyszłość dla “R”, to musi być on elektryczny. To bardzo proste.

Jurgen Stackmann, szef sprzedaży Volkswagena

Ponadto już zaraz, bo 11 października poznamy nowe logo linii R Line. Motyw nowego R pozostanie na pewno nienaruszony, do litery dostawiona reszta nazwy w świeżym wydaniu.

Subskrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz