Tak brzmi nowe BMW M4 na torze Nürburgring

Kierowca nie oszczędzał samochodu pomimo wielu rozstawionych kamer.

BMW kończy prace nad nową generacją Serii 4. Ta będzie wyróżniać się nie tylko zupełnie nowym wyglądem, który wprowadzi nerki na całą wysokość przedniego pasa, lecz również wieloma zmianami względem znanej nam Serii 3 G20. Auto będzie niższe o 57 mm, środek ciężkości będzie o 21 mm niżej, a także lepszy wskaźnik aerodynamiczności. Do tego przednie koła będą większy kąt skrętu, a tylne koła będą miały rozstaw szerszy o 23 mm

Na początku zobaczymy topowy wariant M440i xDrive z 3-litrowym R6 wspomagany miękką hybrydą o łącznej mocy 374 KM, a także wariant 430i, który posiadać będzie 2-litrową, 4-cylindrową jednostkę o mocy 255 KM. Te mają zadebiutować już w czerwcu, a pod koniec roku zadebiutuje topowy wariant M4. Ten będzie posiadać 3-litrowy silnik sześciocylindrowy znany m.in. z BMW X3 M. Jego moc w standardowych wersjach M3 i M4 wynosić będzie 480 koni mechanicznych, w przypadku edycji Competition aż 510 KM.

Auto przechodzi aktualnie ostatnie testy i właśnie zostało przyłapane na torze Nürburgring. Na szczęście na miejscu była ekipa Auto Addiction, która w bardzo dobrej jakości nagrała nowe M4, a dodatkowo kierowca testowy nie oszczędzał pojazdu, dzięki czemu możemy posłuchać jak brzmi silnik w nowym modelu.

Tak brzmi nowe BMW M4 na torze Nürburgring

2022 BMW Serii 4 – zdjęcia szpiegowskie, kwiecień 2020

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

Subskrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz