Mercedes-AMG GT Black Series doczekał się pakietu zmian od Wheelsandmore

Czas podkręcić niemiecką bestię.

Mercedes-AMG GT Black Series jest z pewnością jednym z tych samochodów, które stanowią obiekt pożądania dla wielu fanów motoryzacji, którzy nie mogą sobie pozwolić na ponad milionowy wydatek. Model ten został okrzyknięty najszybszym pojazdem produkcyjnym, gdyż zdołał wykręcić rewelacyjny czas na ciężkim torze Nurburgring. Wydawać by się mogło, że nie istnieje żaden sposób aby uatrakcyjnić tę maszynę do palenia opon, jednak firma Wheelsandmore jest odmiennego zdania.

Firma postanowiła przygotować pierwszy pakiet tuningowy, który wprowadził do modelu kilka ciekawych zmian. Został on nazwany systemem adapterów centralnej blokady Underdock, a sam niemiecki tuner dodatkowo wzmacnia atrakcyjność GT Black Series, oferując zestaw kutych felg z centralnym zamkiem. Co więcej, system adaptera centralnego zamka Underdock jest wyposażony w centralną nakrętkę blokującą ze stopu aluminium i magnezu, która umożliwia przełączanie kół między samochodami bez konieczności zmiany całej piasty.

Wheelsandmore postanowił wprowadzić do modelu kute 20-calowe felgi z podwójną pięcioramienną konstrukcją, która jest dostępna w różnych kolorach. Niemniej jednak tuner nie ogranicza się tylko do wariantów dostępnych w ofercie i może dostosować felgi do klienta. Co więcej, wszystkie dostępne obręcze ważą około 9 do 12 kilogramów.

Tuner nie ograniczył się jedynie do wprowadzania nowych felg i postanowił podkręcić niemiecką bestię. Bazowy GT Black Series napędzany jest 4-litrową, podwójnie turbodoładowaną V8, która generuje 730 KM mocy i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wheelsandmore zmodyfikował jednostkę sterującą, dzięki czemu potężna jednostka napędowa generuje 800 KM mocy i 870 Nm momentu obrotowego, co pozwoliło zwiększyć prędkość maksymalną z 325 do 336 km/h.

Wraz ze zwiększeniem mocy firma tunerska wprowadziła do modelu zestaw węglowo-ceramicznych hamulców tarczowych i specjalnych klocków. Według zapewnień Wheelsandmore, oferują one o 50 procent wyższy współczynnik tarcia niż ich podstawowe odpowiedniki. Pakiet będzie również oferował sportowy układ wydechowy, lecz nie mamy o nim żadnych dodatkowych informacji.

Mercedes-AMG GT Black Series – pakiet zmian od Wheelsandmore

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

TEST: BMW 430i Coupe G22 - jednak zbyt duże, czy zbyt małe?

Czytaj więcej na temat:

Subkrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz