W najnowszym teście przyspieszenia sprawdzamy możliwości nowego elektrycznego Volkswagena ID.3 w wersji limitowanej 1st, czyli specyfikacji technicznej identycznej jak w aktualnym Pro Performance.
Toyota Supra powróciła do naszej redakcji na krótką serię filmów. Przed pełnym testem tego modelu, zapraszam na krótkie nagranie prezentujące dźwięk wydechu w trybach Normal i Sport, a także jak auto brzmi podczas dynamicznego startu.
Audi RS Q8 to twór, które jeszcze kilka lat temu nikt by się nie spodziewał. Dziś jest wręcz obowiązkowym modelem w ofercie. Pod maską 4-litrowe V8 z podwójnym turbodoładowaniem, które generuje aż 600 KM i 800 Nm. Jak jednak brzmi brat Lamborghini Urus?
Alpine A110 S, czyli jeszcze nieco mocniejsza, nieco sztywniejsza, nieco szybsza i… nieco lepsza? O tym przyjdzie mi opowiedzieć za jakiś czas, a dziś w pierwszym nagraniu z tym samochodem krótki pokaz możliwości aktywnego układu wydechowego.
Nowy Ford Puma to obecnie największa nowość amerykańskiego producenta. Dziś sprawdzimy jak topowa odmiana tego modelu, czyli wersja ze 155-konnym silnikiem 1.0 Ecoboost, sprawdza się w naszym teście przyspieszenia.
Oto jak brzmi wydech tej niesamowitej bestii na postoju oraz podczas agresywnego ruszania z Launch Control.
Dziś zapraszam na pierwsze nagranie z testu wyjątkowego Porsche 911 Turbo S w odmianie z miękkim dachem.
Trafiła do nas limitowana edycja Cupry Ateca, czyli sportowego wariantu Seata Ateca. Oto jak to połączenie sprawdza się w rzeczywistych warunkach.
Dziś sprawdzamy jak w rzeczywistych warunkach sprawdza się najnowsza odsłona Porsche Cayenne GTS, czyli bestia z 460 KM i 620 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Według producenta samochód powinien przyspieszać od 0 do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy. Jak w praktyce?
Dziś zapraszam do terenowego testu nowej odsłony legendarnego Land Rovera Defender.